Thursday, October 15, 2009

kehidupan..penuh liku dan onak duri...
Namun aku tabahkan hati ini juga menghadapi semua ini... KetentuanNya ku terima dgn redha.. ku tahu setiap dugaan itu ada hikmah di sebaliknya...
Ku gagahkah jua kaki ini melangkah dan terus melangkah tetapi hati ini hanya Tuhan sahaja yang tahu...
Hati..tiada siapa dpt mengerti.. Tiada siapa dapat memahami apa yang tersurat dan tersirat...
Ku tahu..apa yg ku lakukan pasti di nilai dan dihitung suatu hari kelak..dan di dunia ini jua..setiap langkahku sentiasa menjadi perhatian..
Perhatian???
Perhatian bg mereka yg menilai ku...
Ku terima semua itu kerana sesungguhnya aku hanyalah manusia biasa yg sentiasa melakukan kesilapan demi kesilapan..
Namun, ku tabahkan hati menerima setiap penilaian terhadap diriku..
Ku tahu..aku bukanlah insan sempurna seperti org lain yang memandang akan kesempurnaan..
AKU HANYALAH AKU..
Dan aku adalah aku selamanya..

1 comment:

  1. tidak semua "org lain" memandang kesempurnaan. mata yang melihat kdang2 silap mentafsir. setiap kewujudan di dunia memiliki rahsia tersendiri. dan kamu tetap kamu selamanya. smile alwys!.

    ReplyDelete